3 Ağustos 2010 Salı

Make up & Parfume'den Play Doh Parfüm



DEMETER PLaY DoH parfüm İLK hediye kampanyamm^^^^:))

yanlış duymadınız bende dayanamadım,bir hediye kampanyası düzenlemeye karar verdim.Hediye konusunda düşündüm taşındım ve çok beğenerek kullandığım Demeter ürünlerimden bir tanesini şanslı bir kişiye hediye etmeye karar verdim.Hediye edeceğim ürün demeterin 50.yılına özel olrak çıkarılmış sınırlı sayıda üretilen Play-Doh Çocukluğunuza sizi geri döndürücek kadar güzel kokularından bir tanesi olup üretim yeri USA(Amerika)dır.


kampanyaya katılım şartları ise:


1)sayfamı izlemeye alarak bloğuma katılmanız


2)sayfanızda kampanyamın duyurusunu yaparak linkini bloğunuzda paylaşmanız,bloğunuz yoksa eğer facebook veya twitter sayfanızdada duyuru yapabilirsiniz.


3)son olarak duyuru yaptığınızı belirten linki belirtip mail adresinizi yorum olarak bu başlığın altına yazmanız.

PLAY DOH KOLONYA
30 ML VE KUTUSUZDUR
%100 ORİJİNALDİR(ve kesinlikle kullanılmamış yeni üründür)
ÇOCUKLUK ANILARINI CANLANDIRAN SİZİ ÇOCUKLUĞUNUZA TAŞIYACAK BİR KOKU
The fragrance is inspired by the Play-Doh plasticine for kids to refresh your childhood memories.


NOT:


Çekiliş 15 Ağustos 2010 da gerçekleşicektir,Random.org la çekilişi yapacağım,1 şanslı kişi bu güzel kokuyu kazanıcaktır,İlk kampanyam bu ama talep görmesi halinde sürekli kampanyalar yapacağım.


Herkese bol Şanslar diliyorum...


öpüyorum kocaman hepinizi.......

http://makeuparfume.blogspot.com/2010/07/demeter-play-doh-parfum-ilk-hediye.html

1 yorum: